torsdag 15 november 2012

Sista piffet

Det är vad vi gör just nu, jag och Louise. Planterar hyasinter i små krukor, trär band i julgranspynt...nej nu ljög jag, det gjorde min mamma och min syster Hannah. Supertack mina älsklingar!

Det börjar bli lite pirrigt i magen inför lördagen. Hoppas att det kommer några och kikar in den gamla skolan här i Rynninge. Jag säger bara -Torsvägen 5 is the place to be!! Oj vad keramik vi har gjort nu. Se till att inte missa detta! 10-14 på lördag!

Senare på kvällen kommer nära och kära och hjälper till att inviga min lilla verkstad. De ska få sippa på lite vin och göra varsin liten lerskapelse.

Lite bilder från kvällen!



Kram Camilla

2 kommentarer:

  1. Men ååå vad duktiga ni är! =) Sååå fina saker! Ska försöka komma förbi imorrn.

    Lycka till imorrn! =)
    //Erica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Erica!
      Det är bara du kommer förbi i verkstan o kikar när du vill. Kvällar och helger hänger jag där för det mesta... så länge familjen tillåter :-)
      Kram Camilla

      Radera