söndag 18 november 2012

Hurra! Nu är Milla Keramik invigt!

Finns det hjärterum så... Att så många kunde få plats i min lilla verkstad trodde jag inte var möjligt. Men det var det! Tack alla ni för att ni kom och var med. Det skapades av små och stora och till och med "Bossar"! Åke i svart jacka, min chef, gjorde skålen "The Boss".

Utanför huset hade trädgården förvandlats till en mindre granskog! Hoppas att Svennevads älgar inte saknar sin inredning!!

Under Rynningedagen i skolan kom det massor med folk och spanade in min och Louise keramik, superkul! Gamla vänner som jag inte träffat på flera år dök upp.

Här får ni se lite bilder från gårdagen!
Kram på er och ha en slapp söndag, det ska jag ha.

Skål!





Utställningen i Rynningeskolan


...och så var det invigningen igen. Skåltillverkning!
 
 
 




Min bibel "Fabulös Keramik" av
Frida Anthin Broberg. En bok med steg för steg-
anvisningar och proppad med fin keramik. Måste köpas!









3 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Vad roligt att det var så många som kollade in er tjusiga keramik, jag skrev lite om det på min blogg oxå. Hoppas att din söndag är utmärkt och lycka till med allt skapande!
    Bästa hälsningar
    Eva

    SvaraRadera
  2. Halloj Eva!

    Det var kul igår! De räknade till 120 pers som kom till vår lilla utställning. Louise och jag ställde ut för allra första gången, så för oss var det hur stort som helst :-)
    Jag älskade dina färgglada djur. Hoppas att deras nya ägare ringer snart och vill ta med dem hem.

    Kram från Camilla

    SvaraRadera
  3. Hej igen!
    Det såg sannerligen ut som om ni hade gjort det innan, verkligen proffsigt uppställt och fint ordnat och så roligt att ni fick visa det ni gör! Bra forum att börja med :)

    Vi kanske kan byta djur mot keramik ;)
    Tillsvidare bor de i alla fall hemma hos oss.

    SvaraRadera