söndag 27 januari 2013

Stort & smått

Nu har jag fått lite tid att dreja till mig själv igen. Det roligaste är stora skålar. Det tar lika lång tid att göra en sketans liten äggkopp eller en pytteliten espressomugg som att dreja en stor skål. Så vad väljen man!?

Jag har fått en otroligt rolig beställning! "Gör vad du vill för 500:-" Tackar!
Kanske blir det någon av dessa skålar? Kanske drejar jag en fot till en av dem... Hmmm.
Egentligen ska man väl ha en klar bild i huvudet av slutresultatet, med färg på glasyr och allt. Men det är i den bästa av världar och där lever inte jag just nu.
Den perfekta världen tror jag är ybertråkig...

Skön söndakväll på er!








6 kommentarer:

  1. Så himla snyggt! Jag skulle vilja boka in ett nytt inspirerande besök hos dig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du ska Madde!
      Sista helgen i fabruari är ledig och nästan hela mars.
      Kram på dig!

      Radera
  2. Halloj! Har precis sms:at dig. Hoppas att du kan då som jag föreslår.

    Du är så skicklig med leran!

    Kram
    annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Annika!
      Jag kollar och återkommer. Så kul!
      Kram

      Radera
  3. Jag hittade dina fina skålar.
    Lycka till Önskar
    Pappa

    SvaraRadera