onsdag 16 januari 2013

California girls

Nu var det ju väldigt många år sedan jag bodde där men ändå, jag gillar tanken att vara en Cali-girl! :-)
Kajsa är däremot en riktig California girl. Hon passade på att komma till min verkstad för att prova på att dreja nu när hon var "hemma" i Sverige på semester. Kajsa och jag var room mates tillsammans med Emma och Sara under tiden jag var i Kalifornien.
Liksom övriga prova-påare som varit hos mig imponerade Kajsa. På ett kick hade hon drejat en skål och kavlat en skål till sin lilla vovve där hemma i Huntington beach, södra Kalifornien.
Nej, mer California feeling i mitt liv tack! Hang loose! Jag måste leta på mina gamla surfarshorts som var det självklara valet att ha på beachen. Vi tjejer satt där med alla surftillbehör på stranden och tittade... Surfade? Nej, så coola var vi inte, men vi "Body boardade" med snygga våtdräkter!!! Nja, inte fullt så coolt kanske...
Då så, tillbaka till verkligheten!

Kram och god torsdag!


 
Det självklara fikat för dagen, cup cakes!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar