lördag 29 december 2012

Prova på dagar

Nu har det drejats och kavlats vid 2 olika prova-på tillfällen.
Det är ju superkul att vara drejfröken! Jag visar med hela armen hur det går till och förhoppningsvis är det någon som förstår vad jag menar när jag säger "Leran ska följa mallen du gör med handen"... Que!?
Först ut var mina barndomsvänner Anna och Helene. De provade båda på att dreja skålar. Jättefina blev de! Jag är mäkta imponerad.

På tur stod Ekblads x4. Även Emma är min bardomsvän som numrera bor i London. Hon hade med sig sin dotter Stella, syster Linnea och mamma Lena. En färgstark och underbar familj som sätter målen högt. Jag vill, jag kan jag ska! Det är underbart!

Är ni sugna på att komma och prova på så är det bara ni slår mig en signal så styr vi upp ett tillfälle. 0739-79 66 15. Kostnaden är 400:-/ person och då ingår 2 kg lera. Jag bränner och glaserar och ca. 3 veckor senare är det klart att hämta.

Kram Camilla











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar