söndag 3 november 2013

Kom & kolla lördag 16 november!

Dags för utställning  i Rynninge gamla skola i Örebro! Liksom förra året visar jag min keramik och har försäljning av tårtfat/kakfat koppar och skålar. Kl. 10-14 får ni komma hit. Då skulle jag bli riktigt glad!

Jag drejar så händerna blöder, bokstavligt!! Men det är så otroligt kul så det gör inget.
I ett svagt ögonblick (och med en smula övertalning) sa snällaste chefen på mitt vanliga jobb ja. Ja till en ledig en dag i veckan under två månader. Så mer skavsår lär det bli :-)

Julklappsbeställningar, prova-på kurser och tillverkning inför utställningen den 16-e gör att schemalagd familjetid gäller... 17.00 idag var det dags för Monopol :-).
20.00, läsa godnattsaga och natta barn. Det är nu det! Vi hörs!

Camilla


Ett gäng kakfat på G. Några turkosa och några vita.
Ett par med fjärilar blir det också.

8 st temuggar som ska bli turkosa och få dekaler.
Kaffekopparna får bli vita.
 
 
Har ni spelat det på länge? Gör det! Hur kul som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar