söndag 10 november 2013

8 lärare och en som försöker.

Det är jag som försöker. Skärpning nu Pahlstad! Tänk på att de här är proffs på utbildning och pedagogik.
Inför 8 taggade lärare försökte jag lugnt likt Dalai Lama, tala och röra mig långsamt för att ge ett så samlat intryck som möjligt. Jag kan det här, jag är inte rädd!
Alla moment gicks igenom och de 3 viktigaste upprepade jag och höll samtidigt upp 3 fingrar. Oerhört pedagogiskt, eller hur!?

Jag hoppas att var en rätt okej lärare för lärarna. De sa att de ville komma tillbaka, och det är ju ett gott betyg.
Ta kort på dem tordes jag inte. Så här kommer lite bilder på mig egen keramik som blev klar under helgen.

Sweet Sunday!



 
 

2 kommentarer:

  1. Fast hos dig var vi åtta som försökte o du var proffset! Och jag tog kort :-) Annia

    SvaraRadera
  2. Tack Annia! Det här med att lära ut... Som helt ny på det området lär jag mig väldigt mycket efter varje grupp jag har. Och att se framsteg är ju kul!
    Det var jättekul att ha er alla hos mig!
    Kram Camilla

    SvaraRadera