söndag 6 april 2014

Finbesök i kaosverkstan!

Jag har en idé!
Inte jag, utan snyggaste konstnären Susanne Arvidsson.
Med höga klackskor och den finaste makeupen kom hon in i min leriga verkstad. Jag, jeans och tisha med hål i...
Susanne är en sprudlande tjej med 1000 idéer på gång samtidigt. Hon ville träffa mig! Mig!! :-) Vart sammarbetet leder får vi se.

Idag arbetar Susanne även med att designa och sälja kläder, spana in www.marthamildred.se Väldigt mycket fint! Mjukt och feminint.

I verkstan är det annars ett smärre kaos. Keramik högt och lågt, både det som ska ut till kunder men också mina kursdeltagares alster.
Nybörjargrupp på 10 gånger kommer måndagar. Tisdag- och onsdagar är det fortsättningsgrupperna som kommer och drejar.
Kaos, men ett ganska härligt kaos :-).

Ha en skön vecka nu!
Camilla
Hyllkaos!

Spana in Marthamildred!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar