söndag 22 september 2013

Inspirerad

av Turkiet! Vi har varit på semester.
Mysigt, färgstarkt och intensivt är Turkiet för mig. Stramt och raka linjer ni kan gå och lägga er! Nu gäller de runda och organiska formerna och massor med detaljer. Extra allt gäller. GULD! Jag ska ösa på med guld och mönster på färgglad keramik.
...tills dagen kommer då jag är fed up på allt som andas orientaliskt. Jag vet att du lurar bakom hörnet du vanliga gamla jag som gillar det där svenska lagom. Det är lika bra att ösa på nu medans inspirationen är färsk och ångan är uppe.
Nu ska jag springa ner i källaren och vara superkreativ!
Kram C



Vi har en vattenpipa!!
Ni vet den där vanliga bröllopspresenten
som alla kommer släpandes med här i Sverige.
Älskar dig även för det syrran! :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar